Les photos - Reisverslag uit Saint-Matré, Frankrijk van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu Les photos - Reisverslag uit Saint-Matré, Frankrijk van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu

Les photos

Door: Yoerike Rijkers

Blijf op de hoogte en volg Yoerike

16 Juli 2010 | Frankrijk, Saint-Matré

Even een tipje voor alle mensen die moeite hebben met het openen van de link (HIJ WERKT DUS WÉL :P)
Je moet het hele stuk vanaf http blabla tot en met al die hoofdletters kopiëren en plakken!

  • 16 Juli 2010 - 14:39

    Ellen:

    Had dat dan gezegd.....
    Het ziet er leuk uit hoor, bijna net als thuis, toch?

  • 16 Juli 2010 - 14:57

    Susanne:

    Hey Yoerike!
    Wow, ik kom even je site bezichtigen: vijf berichten! Dus nu heb ik me meteen aangemeld voor die emailservice, haha.
    Het klinkt wel erg leuk allemaal zeg! Ik denk dat die zes weken inderdaad snel voorbij vliegen! En over die fotolink, bij Lisette is dat ook elke keer zo, dus ik kon ze wel openen, haha. Niet vergeten ook wat foto's van jezelf te maken hè?;)
    Heel veel plezier nog en tot snel! X
    Ps. Ik heb m'n rijbewijs gehaald!!:D

  • 16 Juli 2010 - 20:03

    Opa:

    Tante Ellen heeft gelijk; bijna net al thuis.
    xxxopa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Matré

Yoerike

M'n avontuurtjes in het buitenland ;-)

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 25975

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 Juni 2014

Marketing Mediterranée!

12 Februari 2014 - 12 Maart 2014

Grüß Gott!

13 Juli 2012 - 23 December 2012

Nothing Toulouse!

01 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Revenir chez Les Escaliers

12 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

Vakantiebaantje bij Les Escaliers de la Combe

Landen bezocht: