L'histoire va continuer...! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu L'histoire va continuer...! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu

L'histoire va continuer...!

Door: Yoerike Rijkers

Blijf op de hoogte en volg Yoerike

30 Juni 2011 | Nederland, Maastricht

Alweer een jaar geleden vertrok ik naar Frankrijk, maar helaas kon ik dit jaar niet teruggaan vanwege de lustrumreis. Balen, maar die lustrumreis kan ik toch écht niet laten schieten! Maar afgelopen weekend kreeg ik een leuk telefoontje: of ik nog een paar weken wilde komen, omdat een van de meisjes had afgezegd. OUI BIEN SUR! :D Dus zodoende is het ticket weer geboekt en vlieg ik 1 augustus naar Bergerac, voor 3 weekjes genieten! :D Niet zo ontzettend lang, maar daarom niet minder leuk!

A bientot!

• 30 Juni 2011 - 14:47

Marlous:

Wat leuk Yoerike!
    Nog een maandje en dan is het zover! Veeeel succes
    xxx Marlous

• 30 Juni 2011 - 17:21

Irna:

Klinkt goed Yoerike!!!
    Lekker weer drie weekjes de handjes laten wapperen en je Frans op peil houden.
    Maar hoe zit het dan met het snoepreisje voor jullie mam ???

Als je zin hebt : wij zitten van 1 tot 10 augustus in La Turbie (net boven Monaco), dus als je zin hebt in een bakje koffie of thee of iets anders : je bent welkom!!!
    Bis bald.

Groetjes, Irna

• 30 Juni 2011 - 18:17

Susanne:

Nice Yoerike! Dat wordt weer genieten van je verhalen! ;) Have fun!

• 30 Juni 2011 - 19:34

Opa:

Jij bent toch ook een mazzelkont van hier tot Tokio, maar van harte gegund.