Back home.. - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu Back home.. - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu

Back home..

Door: Yoerike Rijkers

Blijf op de hoogte en volg Yoerike

21 Augustus 2010 | Nederland, Boekel

Afgelopen 6 weken zijn echt voorbijgevlogen! Nu ben ik alweer thuis! Goed, laat ik beginnen waar ik de vorige keer was gestopt.
Woensdag toen ik thuiskwam van de speurtocht zaten er ineens 2 errug bekende gezichten aan een glaasje rosé op het terras! Leuk om papa en mama weer te zien, maar wel raar! Donderdagochtend heb ik nog gewerkt, maar 's middags ben ik met papa en mama naar Cahors geweest, een wat 'grotere' stad. Was erg gezellig! Papa en mama hebben ook een paar leuke en gezellige dagen gehad in het grote rode huis en in hun eigen cabane!

Maar toen werd het vrijdagavond, mijn laatste avondje in Saint-Matré (althans voor deze zomer). Ilse en Coen hadden nog een leuk kadootje voor me gekocht, een Frans kookboek met allerlei recepten met chocolade :D Lekkaaaah! Vanmorgen zouden we om 8 uur vertrekken, dus om kwart voor acht stond Ilse klaar met een kopje koffie voor vertrek. Toen ben ik nog eventjes naar de kamers van Juliette en Frédérique gegaan voor een laatste knuffel, vergezeld van de nodige traantjes natuurlijk.. Aan Laura heb ik moeten beloven dat ik in december terug zou komen (om samen een bonhomme de neige te maken :P), voordat ze me liet gaan. Ik ga het echt enorm missen; het heerlijke eten, de zon, de lieve gasten, NRJ (de radiozender) met alle toffe Franse hits, de gezelligheid met m'n collega's en natuurlijk Ilse, Coen, Juliette, Frédérique en Laura. Maar ik heb een topzomer gehad, een erg leuke ervaring! Hoogstwaarschijnlijk zit ik volgende zomer en misschien al met de kerst weer in Saint-Matré :D

Op de terugweg naar huis zijn we langs Maastricht gereden, m'n kamertje begint vorm te krijgen! Ik heb er enorm veel zin in, maar het gaat allemaal wel wat snel! Van 1,5 maand in een compleet stressloze omgeving naar de INKOM in Maastricht met alle drukte die erbij hoort, binnen 2 dagen! Pfoe!

Dit is dan voorlopig het laatste berichtje op m'n site, voor de foto's heb ik nog steeds dezelfde link: http://www.mijnalbum.nl/Album=MWRDDYFD (Helaas is de volgorde een beetje door elkaar geraakt; maargoed, dat geeft niet!)

Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties, en ik zie jullie allemaal snel weer! :D

Pour la dernière fois: gros bisous!

  • 21 Augustus 2010 - 21:01

    Sami:

    welecome back ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boekel

Yoerike

M'n avontuurtjes in het buitenland ;-)

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 25965

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 Juni 2014

Marketing Mediterranée!

12 Februari 2014 - 12 Maart 2014

Grüß Gott!

13 Juli 2012 - 23 December 2012

Nothing Toulouse!

01 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Revenir chez Les Escaliers

12 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

Vakantiebaantje bij Les Escaliers de la Combe

Landen bezocht: