Ça fait longtemps! - Reisverslag uit Saint-Matré, Frankrijk van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu Ça fait longtemps! - Reisverslag uit Saint-Matré, Frankrijk van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu

Ça fait longtemps!

Door: Yoerike Rijkers

Blijf op de hoogte en volg Yoerike

10 Augustus 2010 | Frankrijk, Saint-Matré

Ohoh! Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op m'n site heb gezet, slecht van me. Het is ook nog steeds best druk hier, en de laptop die wij normaal gebruiken is gecrashed. Gelukkig mag ik nu eventjes op de pc van Coen en Ilse :D Ik heb trouwens ook al wat meer foto's gemaakt, waar ik ns een keertje wél op sta, maar die kan ik dus nu ook niet op mijnalbum zetten.. à suivre!

Inmiddels is er weer vanalles gebeurd. Ik heb afgelopen zondag m'n eerste vrije dagje gehad. Ik ben met Juliette naar de markt geweest in Montcuq en daarna zijn we naar het meertje gegaan om heerlijk te zwemmen. Toch wel fijn om na 4 weken het mooie St. Matré te verlaten, al is het hier nog steeds alles behalve slecht! Het enige minpuntje is dat Lieke alweer bijna naar huis gaat, dat vind ik wel echt jammer. Het weer is nog steeds heerlijk, het eten is elke avond weer genieten en de gasten zijn ook erg gezellig.

Wat knap, dat jullie alle namen van de gasten uit je hoofd kennen! Dat horen we vaak! Maar daar doen we ook hard ons best voor! Het idee is dat je hier logeert in het huis van de familie of in de achtertuin van de familie! Je eet met de familie mee (vandaar ook de naam: table d'hôtes), kids met onze kids en volwassenen met Ilse en Coen. Verder zit iedereen de hele dag in de huiskamer van het grote rode huis. Het is natuurlijk geen 5 sterren hotel hier, maar het feit dat het juist niet allemaal zo perfect is, heeft zeer zeker veel charme!

Inmiddels weet ik ook wanneer ik weer naar huis toe ga. Papa en mama komen 19 augustus hier midden in de stress die kinderkoken heet, dan kan ik alles even showen en de 20e rijden we terug. Dan heb ik een paar daagjes om wat mensen weer te kunnen zien, en daarna komt de INKOMMMMM! :D Can't wait!

Zo, dat was weer even een update vanuit Saint Matré, ik ga nog eventjes 1,5 week genieten!

A bientôt!

  • 10 Augustus 2010 - 17:18

    Ad Muselaers:

    Hee vakantiebeest.
    Als ik jouw verslag lees is het hier in Erp eigenlijk hetzelfde als in St Matre.
    Ik ken ook alle namen van de mensen die hier logeren uit m`n hoofd.
    Hier zitten ook vrij veel mensen in de huiskamer van ons grote rode huis en het is hier ook geen 5-sterren hotel.
    Jammer dat jij en de familie niet op Marle`s verjaardag kunnen komen.
    In ieder geval nog heel veel plezier de komende anderhalve week en tot een keer in september.

    groetjes AteE

  • 11 Augustus 2010 - 16:41

    Monique:

    Hee Yoerike!
    Heb eventjes al je verhaaltjes (nogmaals) gelezen en ik moet zeggen dat het allemaal wel heel erg goed klinkt! Toch maar goed dat jij een klasgenootje had met een briljante tip, haha :P. Ikzelf ben inmiddels alweer thuis :$ Ik was klaar in Spa, had er bereikt wat ik wilde bereiken en ik had niet echt het idee dat ik daar nog iets kon doen. Ik had het er supergezellig en alleen daarom zou ik wel gebleven zijn, maar helaas er moest ook gewerkt worden en dat deed ik met steeds minder plezier... Ik moet wel bekennen dat ik de mensen van daar mis hoor! Maargoed, het is ook wel weer fijn om thuis te zijn haha. In ieder geval wens ik je daar nog heeeeeeeeeeel veel plezier en geniet zeer zeker van het mooie weer! En ik ben benieuwd of er nog verhaaltjes van je komen, want stiekem lees ik ze wel hoor. Ben wel benieuwd naar wat je daar allemaal uitspookt ;)
    xx Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Matré

Yoerike

M'n avontuurtjes in het buitenland ;-)

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 25962

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 Juni 2014

Marketing Mediterranée!

12 Februari 2014 - 12 Maart 2014

Grüß Gott!

13 Juli 2012 - 23 December 2012

Nothing Toulouse!

01 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Revenir chez Les Escaliers

12 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

Vakantiebaantje bij Les Escaliers de la Combe

Landen bezocht: