Demainnnnn! - Reisverslag uit Saint-Matré, Frankrijk van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu Demainnnnn! - Reisverslag uit Saint-Matré, Frankrijk van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu

Demainnnnn!

Door: Yoerike Rijkers

Blijf op de hoogte en volg Yoerike

17 Augustus 2010 | Frankrijk, Saint-Matré

Gisteren was een wat minder leuke dag. 's Ochtends hebben we flink doorgewerkt om 's middags niet teveel meer te hoeven doen. Om half 12 zijn we vertrokken naar Montcuq (ja, alweer :P) en daar hebben we bij Café du Centre heeeerlijk gelunched met z'n achten. Het was heel gezellig om zo met z'n allen het seizoen 'af te sluiten'. Na de lunch hebben we afscheid moeten nemen van Lieke. En ja, dat was alles behalve leuk! Het is gewoon echt raar dat je maatje waar je ruim 5 weken lang zo ongeveer álles mee hebt gedaan nu weg is! Maar goed, we gaan gewoon wat tripjes Antwerpen - Maastricht organiseren, komt helemaal goed!
En nu is het al dinsdag, morgen komen papa en mama! :D Van Ilse en Coen heb ik nog een extra vrije middag gekregen, dus donderdagmiddag kan ik een heeerlijk middagje weg met papa en mama ;) Ik kan niet wachten tot ze komen!
Bon, het is tijd voor la piscine, want het weer is hier nu echt geweldig! :D

Gros bisous!

• 17 Augustus 2010 - 16:40

Opa:

Wa bende toch un druif. Partir cést mourir un peut. Dat weet je toch. Maar ook weer niet teveel want we zien je zaterdag graag weer in Boekel verschijnen. Je kamer in Maastricht is piekfijn in orde, Elvere heeft haar best gedaan met de verfkwast. En het verdere leven is ook al geregeld lees ik. Mooi toch?
    Gros bisous en tot zaterdag. Opa.

• 17 Augustus 2010 - 17:34

Cleo:

Voor ons is het ook heerlijk om naar Yoerike toe te gaan. Zes weken is een hele tijd. Verder is het ook heerlijk om weg te rijden in de regen en in Frankrijk lekker in de zon uit te stappen. We hopen er een paar leuke dagen van te maken. Tot morgen aan de Table d'Hotes avec un bonne vers de vin? (of zoiets)

• 17 Augustus 2010 - 19:13

Ellen:

Hoi Yoerike,
    Van de ene kant zou ik zeggen het is lang genoeg geweest, kom maar naar huis. Aan de andere kant regent het hier al dagen en is het daar beter..... Hoe dan ook, het zit er bijna op! Ik zal je verhalen wel missen want ik heb het met veel plezier gelezen en (soms) gereageerd. We hopen je gauw weer te zien!
    Au revoir de tout la famille.

• 17 Augustus 2010 - 21:04

Irna:

Als je dit leest heb je jullie pap en mam misschien al weer in je armen gesloten (het tempo waar die in rijden én dan ook nog in dat nieuwe slagschip, dan merk je nog niks als je 180 rijdt). Maar hoe dan ook het zit er nu écht bijna op.
    Gelukkig zijn er nog allerlei manier om contact te houden met je nieuwe vrienden, dus dat kom ook wel weer goed en het kan toch niet anders of je hebt ons ook allemaal erg gemist.
    Ons missen gaat misschien nog wel wat langer duren want wij vertrekken zaterdag voor een weekje Kos. Maar ook daar zullen we aan je denken...
    Tot binnenkort en héél veel plezier in Maastricht.

Groetjes van ons allemaal