Encore 6 jours avant que je pars.. :( - Reisverslag uit Saint-Matré, Frankrijk van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu Encore 6 jours avant que je pars.. :( - Reisverslag uit Saint-Matré, Frankrijk van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu

Encore 6 jours avant que je pars.. :(

Door: Yoerike Rijkers

Blijf op de hoogte en volg Yoerike

15 Augustus 2010 | Frankrijk, Saint-Matré

Quelle surprise, het is hier nog steeds prima! Het weer wordt wat minder, het wordt rustiger, maar het is nog steeds goed toeven hier!
Vandaag heb ik weer een vrije dag gehad, en deze keer ben ik met Ilse, Laura en Juliette naar de markt van Montcuq geweest (dezelfde markt als vorige week :P) Maargoed, het was een heerlijke ochtend! Cet après-midi heb ik met Frédérique, Juliette en Lieke spelletjes gespeeld, was ook heel leuk!
Verder heb ik pas met Lieke midden in de nacht de deuren van de wc volgekalkt met allerlei soorten tekeningen, teksten en aankondigingen voor activiteiten. Was ook weer erg leuk! Ik ga haar echt missen hier, al is het nog maar een paar daagjes voordag papa en mama komen, en heb ik het geweldig hier met Ilse, Coen en de kids.
Papa en mama komen woensdag hier, en dan blijven ze nog een paar daagjes voordat we zaterdag weer vertrekken.
Verder wordt ik hier nog steeds aangesproken met 'de vierde dochter' en door Juliette wordt ik aangesproken met 'grote zus'. Ik heb ook m'n vakantiebaantje voor de zomer volgend jaar al binenn als ik wil, en zelfs in de kerstvakantie zouden ze me graag terug willen zien. Allemaal heel leuk dus!
Ik ga nog eventjes een paar daagjes genieten, en tot snel!

Bisous!

  • 15 Augustus 2010 - 19:01

    Marlous:

    Yoerike! Veeeel plezier nog die paar daaagjes! xx

  • 17 Augustus 2010 - 08:52

    Oma:

    Hoi Yoerike,
    Als je terug bent en naar je kamer gaat verhuizen, kom je in een gespreid bedje. Opa, Mama en ik hebben gisteren de blaren op de handen gewerkt om van jouw kamer een klein (paleisje) te maken, alles is spic en span schoon, wat wil je nog meer!! Groetjes, maak ik nog wat van de laatste paar dagen en tot zaterdag, Oma

  • 17 Augustus 2010 - 08:52

    Oma:

    Hoi Yoerike,
    Als je terug bent en naar je kamer gaat verhuizen, kom je in een gespreid bedje. Opa, Mama en ik hebben gisteren de blaren op de handen gewerkt om van jouw kamer een klein (paleisje) te maken, alles is spic en span schoon, wat wil je nog meer!! Groetjes, maak ik nog wat van de laatste paar dagen en tot zaterdag, Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Matré

Yoerike

M'n avontuurtjes in het buitenland ;-)

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 25968

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 Juni 2014

Marketing Mediterranée!

12 Februari 2014 - 12 Maart 2014

Grüß Gott!

13 Juli 2012 - 23 December 2012

Nothing Toulouse!

01 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Revenir chez Les Escaliers

12 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

Vakantiebaantje bij Les Escaliers de la Combe

Landen bezocht: