Dans une semaine...! - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu Dans une semaine...! - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu

Dans une semaine...!

Door: Yoerike Rijkers

Blijf op de hoogte en volg Yoerike

05 Juli 2010 | Nederland, Boekel

En zo zijn de examens en de vakantie in Mallorca voorbijgevlogen. Geslaagd en wel is het nu nog maar een weekje tot m'n vertrek! Ik heb er heel veel zin in, maar het begint nu ook wel spannend te worden! Mijn collega's zijn inmiddels al in Frankrijk, en op Les Escaliers de la Combe is alles klaar voor het hoogseizoen.

Ik zou het trouwens heel erg leuk vinden als jullie me via deze site, mail, facebook, hyves of hoe dan ook een beetje op de hoogte zouden willen houden van het leven hier in Holland! Dan ben ik er toch nog een beetje bij.. ;)

Gros bisous à vous!

  • 05 Juli 2010 - 15:54

    Marlous:

    Haaaaa Yoerikee!
    Whoooh dat is ff snel, ik wist niet meer precies wanneer je nu ging, maar het is dan bijna zover!
    Spreken we komende week nog een keer af, voordat je gaat! See you! xxxx

  • 05 Juli 2010 - 19:43

    Opa:

    Het begint nu dus wat spannend te worden?
    Voor ons ook hoor, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat je een te gekke zes weken hebt en we zien elkaar nog voor die tijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boekel

Yoerike

M'n avontuurtjes in het buitenland ;-)

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 25970

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 Juni 2014

Marketing Mediterranée!

12 Februari 2014 - 12 Maart 2014

Grüß Gott!

13 Juli 2012 - 23 December 2012

Nothing Toulouse!

01 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Revenir chez Les Escaliers

12 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

Vakantiebaantje bij Les Escaliers de la Combe

Landen bezocht: