Très, très occupé - Reisverslag uit Saint-Matré, Frankrijk van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu Très, très occupé - Reisverslag uit Saint-Matré, Frankrijk van Yoerike Rijkers - WaarBenJij.nu

Très, très occupé

Door: Yoerike Rijkers

Blijf op de hoogte en volg Yoerike

24 Juli 2010 | Frankrijk, Saint-Matré

Pfoe! Wat een drukte hier! Het hoogseizoen is echt losgebarsten denk ik zo! Gisteren heb ik gewerkt van 9 uur tot half 1 en dat met 2x een half uurtje pauze om te eten! Het was gisteren weer kinderkoken, maar deze keer met maar liefst 37 kinders in onze cave! Vervolgens nog 31 volwassenen aan de table d'hotes, hoewel het maximum eigenlijk 26 is (veel nieuwe aankomsten die tóch nog wel mee wilden eten).

Na 2 daagjes slecht weer breekt hier eindelijk de zon weer door! Wat kan het hier stormen zeg!

Vandaag stonden Lieke en ik op met ontzettende buikpijn, met mij gaat het inmiddels wel weer redelijk, maar Lieke is nog steeds ziek! Dat kunnen we eigenlijk niet gebruiken! Laten we hopen dat het snel beter gaat!

Ik zet er weer wat leuke fotootjes bij. Een ervan is van het 'bon appetit-moment', de kids helpen hier met serveren (de enorme camera's vliegen je om je oren) en na het serveren moeten ze de gasten smakelijk eten wensen. Een van de leuke momentjes was eergisteren onze Fleur, die riep vol enthousiasme: Bon attepiee! Met dat soort dingetjes blijft het hier prima vol te houden!

Encore merci pour toutes les réactions! Ça me fait énormement plaisir!

Ik ga snel weer aan het werk!

A la prochaine!

  • 24 Juli 2010 - 18:31

    Sami:

    ahah klinkt druk, en heel druk!!:p
    bonne chance ! x

  • 24 Juli 2010 - 18:39

    Manon En Jacky:

    Hi Yoerike,

    Het is een mooie site hoor, goed om te horen dat je het leuk vindt, en dat je het druk hebt.
    Volgende week gaan we weer met zijn allen op vakantie,(jammer dat je er niet bij bent na al die jaren samen, geniet ervan Yoerike en doe voorzichtig!

  • 24 Juli 2010 - 19:55

    Ellen:

    Gelukkig weer een berichtje uit Frankrijk. Ik dacht al waar blijft ze nou, ik wilde al een Volkskrant gaan kopen...

    Werk ze, maar ook weer niet te hard, je hebt ook vakantie.

    Salutations de tout la famille.

  • 25 Juli 2010 - 11:43

    Cleo:

    Ik hoor het wel druk, druk, druk. Maar de eettafel ziet er dan ook wel geweldig uit. Als het eten dan ook zo goed is komt het helemaal voor elkaar.

  • 25 Juli 2010 - 18:11

    Irna:

    Ha Yoerieke,
    Net pas voor de eerste keer het verslag van je reis gelezen én meteen de fotó's bekeken. Ziet er allemaal erg gezellig uit. Ik denk dat je je daar helemaal op je gemakkie voelt. Zo te lezen hoef je je de komende weken geen moment te vervelen nu het hoogseizoen echt begonnen is. Veel plezier met alle kiendjes en bis bald !!

  • 26 Juli 2010 - 21:32

    Renske:

    Ik heb je net al een krabbel gestuurd maar het is toch leuk om hier nog even een berichtje te zetten!:)

    Stormen kan het zeker in Frankrijk, pfoe dat heb ik afgelopen vrijdag ook wel gezien, ik zei nog tegen niels, ik hoop dat yoerike beter weer heeft, niet dus:( nouja hopen dat dat niet meer gebeurt dus!!

    Dikke kus vanuit Boekel!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Matré

Yoerike

M'n avontuurtjes in het buitenland ;-)

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 25967

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 Juni 2014

Marketing Mediterranée!

12 Februari 2014 - 12 Maart 2014

Grüß Gott!

13 Juli 2012 - 23 December 2012

Nothing Toulouse!

01 Augustus 2011 - 21 Augustus 2011

Revenir chez Les Escaliers

12 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

Vakantiebaantje bij Les Escaliers de la Combe

Landen bezocht: